< Terug naar het forum

Tips voor mijn haar??

666Selien666
Datum: 13-02-2012 21:00
ik heb haar tot over mijn schouders in laagjes maar ik vind het zo saai worden.
Zelf kan ik geen leuke kapsels maken alleen een staart bij derest heb ik altijd iemand nodig en dat wil ik niet.
Iemand tips?
Voorderest word mijn haar snel vet.
Ik gebruik soms een droogshampoo en was het om de dag maar het helpt niet iemand tips?
...............

MaliCat
Datum: 14-02-2012 16:41
Heb je google afbeeldingen al eens geprobeerd? En dan iets intikken als 'long hair styles' (heb ik ook wel eens gedaan), zitten echt wel leuke en simpele kapsels tussen. Zelf heb ik belachelijk lang haar en moet dus creatief zijn om t niet saai te laten worden. Als ik geen scene kapsel heb, dan doe ik iets met een paar kleine vlechtjes, of een paar plukjes opsteken, of de voorste plukken krullen. Als eens geprobeerd een mooi sjaaltje of zwarte/gekleurde linten in je haar te vlechten?

Wat vet haar betreft,heb ik ook snel last van. Ben er wel achtergekomen dat hoe vaker ik het waste, hoe sneller vet het werd. Het was even doorbijten, maar ik heb mezelf aangeleerd om het nu maar om de 4 dagen te wassen. De derde dag gebruik ik dan wel wat droogshampoo.Het heeft wel geholpen want mijn haar wordt nu minder snel vet. Probeer iig conditioner (als je dat gebruikt) niet op je hoofdhuid te smeren, dus alleen op het gedeelte van je haar dat 'los hangt'. Volgens mij heb je ook speciale shampoo's tegen vet haar...Hoop dat je er iets aan hebt!
Be strong. Be a rebel.

666Selien666
Datum: 14-02-2012 18:27
Thanks voor je tips.
Het punt is voor kapsels dat ik altijd iemand nodig heb om het bijv op te steken of om te vlechten omdat ik er lastig zelf bijkan..hoe doe je dat dan?
...............

Riddle
Datum: 14-02-2012 19:43
Véél oefenen en zo 2 spiegels kopen.

1 voor en achter je, zodat je kan zien wat je precies aan het doen bent, wat er nog niet goed zit, etc
be who you want to be not who others want to see.. smiley BTW: dat ben ik niet op m'n profielfoto, ik vind d'r haar gewoon super mooi

MaliCat
Datum: 14-02-2012 20:25
Helpt inderdaad heel goed! Wat ik zelf doe als ik haast heb is alleen aan de voorkant/zijkant wat vlechtjes maken of plukjes opsteken/lintjes vlechten etc. Doe gewoon eens lekker gek als je op een zondagmiddag een keer niks te doen hebt, probeer vanalles uit. Ik zal nog even nadenken voor je!
Be strong. Be a rebel.

666Selien666
Datum: 14-02-2012 21:06
2 spiegels is erg lastig in mijn kamer ik heb een heel klein kamertje:P
Misschien kan ik keer proberen om bij de zijkant een vlechtje te maken ofzo..thnkssmiley
...............

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.