< Terug naar het forum

Hoe Je haar Touperen zonder laagjes

CookPanda
Datum: 17-01-2012 16:26
Hoi
Ik wil me haar touperen maar ik heb geen laagjes.
Kan iemand me tips geven?
Riddle
Datum: 17-01-2012 17:34
Nou, als je je haar toupeert zonder dat je laagjes hebt lijkt 't eerder alsof je een kraaiennest op je hoofd hebt ofzow ( dat vind ik toch :P )

'T enigste dat ik kan voorstellen is je haar toch in laagjes knippen xD
be who you want to be not who others want to see.. smiley BTW: dat ben ik niet op m'n profielfoto, ik vind d'r haar gewoon super mooi

Shelly
Datum: 17-01-2012 18:23
Je kan t best touperen zonder van die extreme laagjes, het ziet er alleen wat anders uit het zakt sneller weer in, dat was bij mij tenminste zo ;p
Volgens mij heb k ookweleens filmpjes gezien op youtube van girls die t doen , zal eens voor je kijken. X
Dgaf

BlackRose
Datum: 17-01-2012 18:26
Welkom op dit forumHart
Volgensmij kan je voor touperen het best wel echt laagjes laten knippen... Anders lijkt het vooral alsof je je haar die morgen niet gekamd hebt denk ik...
xxx
...

Sugarbow
Datum: 17-01-2012 18:51
Hm... je moet dan goed van die plukken vast pakken en heel veel haarlak erin spuiten xD
Life is a great mistery. Don't forget your own history c:

CookPanda
Datum: 17-01-2012 19:01
Dat probeer ik dan ook.
Alleen me haar lak is nu bijna op.

Riddle
Datum: 17-01-2012 20:14
Ik denk dat het 't best is om je haar in laagjes te knippen als je echt deftig getoupeerd haar wil hebben smiley

be who you want to be not who others want to see.. smiley BTW: dat ben ik niet op m'n profielfoto, ik vind d'r haar gewoon super mooi

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.