< Terug naar het forum

Help: Manic Panic !?

Ccchhaannttaall
Datum: 16-01-2012 17:54
ik wil me haar gaan verven met manic panic semi permanente haarverf dus met 10 tot 12 wasbeurten is het eruit..
(jah helaas maar dat is waarschijnlijk het enige wat magsmiley)
maar groot dillema.. ze hebben alle kleuren die je kan bedenken en nu kan ik niet kiezen,,, ik hou van hele felle kleuren maar weet maar niet welke,,
en ik heb donkerblond haar dus hoe het eruit komt te zien weetik ook niet echt wiekan me helpen met een kleur te bedenken?
xxx
Dit ben ik.. en Dit is Chantal genoemd. een labeltje heb ik niet nodig een hokje ook niet... een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoordensmiley

MarMetallic
Datum: 16-01-2012 18:03
felroos dan word het zo iets donkerder en dat is heel mooi! of felblauw en da iets donkerder is ook mooi
of je moet je haar eert bleachen dan word het echt dezelfde kleur!
♥♥
love is love, gay, lesbian, bisexual, or straight, still human

Ccchhaannttaall
Datum: 16-01-2012 18:04
hihi bleken mag ik niet dan vermoorden met ouders me..
maar ik mag waarschijnlijk wel semipermanent ,, en ik zit nog heel erg te twijfelen tussen roze en paars...
dat zijn wel echte mooie kleuren !

ffies googlen smiley
Dit ben ik.. en Dit is Chantal genoemd. een labeltje heb ik niet nodig een hokje ook niet... een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoordensmiley

Kitty_x
Datum: 16-01-2012 18:20
Je kan wel proberen om de aller lichtste kleur blondering erin te doen.
Dat is wat minder agressief dan meteen bleken.
Het gaat erom dat je haar net licht genoeg is zodat die verf pakt.
Die manic panic zal dan waarschijnlijk wel iets donkerder uitpakken, maar dat is niet zo erg denk ik.

x Kate
"Never judge a book by its cover and never judge someone by an opinion of another"

Ccchhaannttaall
Datum: 16-01-2012 18:52
neej dat denk ik ook ,, ik zit erover na te denken om het miss toch te laten doen bij kinkie kappers,, alleen dan nog ffies doorzeuren voor echte verf inplaats van spoeling..smiley
als het zover is plaats ik wel een foto xD
en oja het word roze als het doorgaat xD

Shelly
Datum: 16-01-2012 19:13
REGENBOOG : ). <3
Dgaf

Ccchhaannttaall
Datum: 16-01-2012 20:14
haha jaah dat is ook heel mooi.. maar ik denk nooit dat dat mag xD maar zodra ik 18 ben hihi ga ik het zkr een keertje doen!
daar heb ik trouwens zelfs al een filmpje over xD:

http://www.youtube.com/watch?v=ep1niIvNLZg

Lollystokje
Datum: 16-01-2012 20:56
Knal groen, met roze!! Love that!
We stop looking for monster under the bed, when we realize they're inside of us.

AshleyAttitude
Datum: 16-01-2012 21:20
Ik heb ook die roze Manic Panic, Hot Hot Pink.
Ik heb zegmaar de bovenste laag gebleekt, en de onderste laag is bij mij zwart.
En dat roze, is echt geweldig !
Maar, als je paars wilt zou ik stargazer nemen.

Ccchhaannttaall
Datum: 17-01-2012 10:17
okeej naja ik denk toch dat ik voor roze manic panic ga (vooral ook omdat dat bij ons heel dicht in de buurt wordt verkochtsmiley)

Shelly
Datum: 17-01-2012 12:49
Okaay roze is ook cute : 3 post maar foto als je t hebt gedaan !
Dgaf

Ccchhaannttaall
Datum: 17-01-2012 15:46
De bevestiging van me moeder is er Grijns nu hopen dat me vader dat niet verpest.. zo niet koop ik het morgen en zit het er hopelijk zaterdag in !

Fuck my life.. me vader wil het niet dus het hele verhaal gaat niet door,,
pretty down right now...
xx

Bericht gewijzigd op 19-01-2012 19:51 door Ccchhaannttaall
Met als reden: someting came true.

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.