< Terug naar het forum

Welk muziekinstrument bespeel je/wil je spelen?

SuperKoekje
Datum: 14-08-2016 22:07
Hoii k verveel me een beetje, dus nu is de vraag: Welk muziekinstrument bespeel je of welke zou je willen bespelen? smiley

Ik zou basgitaar willen spelen Grijns Maar ik kan dat gewoon doen omdat we op mijn school muziekinstrumenten hebben, een aantal keyboards waarvan 2 gewoon electrische piano's zijn en eentje stuk is xD, een paar akoestische gitaren, 3 elektrische gitaren, 2 basgitaren, 2 drumstellen waarvan 1 elektrisch is, en een triangel!!! illuminati confirmemememed xD Maar de triangel wordt bijna nergens voor gebruikt Knipoog

ff voor de mensjes die nog op school zitten: Hebben jullie ook muziek instrumenten op school? Zo ja: Hoe maken jullie er gebruik van? Spelen voor punt, band met de klas, of gewoon voor de sier? :p En hoe zien jullie muzieklessen er dan uit? Op mijn school is het zo: 70% band met klas, 10% spelen voor punt 10% theorie en pw/so's(lekker saai :p) En wij gebruiken de muziek instrumenten dus voor band en spelen voor punt, maar toch een groot deel voor band xD

Byeeeee smiley

O ja, als je akoestische gitaar gaat spelen moet je wel oppassen dat je plectrum niet in dat gat valt, dat is vreselijk xD
LiesjaaAnna
Datum: 15-08-2016 20:16
Ik speelde basgitaar, 6 jaar geleden mee gestopt.
Liesjaa Anna - 22 - Eindhoven - Youtuber - Links op profiel

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.