< Terug naar het forum

Scene/emozijn zonder scenehaar/geverfd haar??

SuperKoekje
Datum: 10-08-2016 20:05
Ayy smiley Ik zit een beetje tussen emo en scene, en ik wil heel graag scenehaar maar ik weet niet of het mij wel staat, maar ik denk wel dat bijvoorbeeld paars haar leuk uitziet(had met carnaval tijdelijk paars haar). Maar ik mag mijn haren niet verven van mijn ouders, zelfs niet in een natuurlijke kleur zoals zwart, ben ik nu met mijn golvend haar in een diepe zijscheiding nog steeds scene/emo? Ik draag wel de juiste kleding.
Op mijn school zijn veel kinderen van minimaal 12/13 jaar die hun haren in een onnatuurlijke kleur hebben geverfd en ik ben 14 jaar, ik vind 13 jaar eigenlijk wel een goede leeftijd om je haren in een onnatuurlijke kleur te verven en mijn ouders zeiden al dat ik met 12/13 jaar mijn haren mag verven, maar ze zijn zo stom om het steeds uit te stellen Verdrietig en ik vraag het al vanaf dat ik 5 of 6 jaar was xD . Hebben jullie misschien tips zodat mijn ouders me nu al mijn haren laten verven? Ik zou het echt heel erg waarderen.

X 'Brunette-meisje-die-paars-haar-wilt'
LiesjaaAnna
Datum: 15-08-2016 20:18
Ik begon met mijn haar verven toen ik 17 was, dus dat is nog wel een verschil.
Als ik jou was zou ik kleine stappen nemen, neem een schuine pony en doe laagjes in je haar, daarmee kun je al een mooi emo/scene kapsel maken.
Dat verven komt later wel, zorg eerst voor een leuk model waar jij tevreden over bent.
Liesjaa Anna - 22 - Eindhoven - Youtuber - Links op profiel

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.