< Terug naar het forum

Hi ^.^

Panic!theblackveilromance
Datum: 14-02-2016 14:28
Hi ^.^
ik zal me ff voorstellen denk ik aangezien ik nieuw ben op dit forum <3
ik ben Danielle, ik ben 14 en wil al superlang scene/emo hair ^.^

mijn favo bands zijn: sleeping with sirence, motionless in white, suicide silence, attilla, pierce the veil, black veil brides, panic! at the disco en vooral my chemical romance ;-; en nog veel meer. ik heb niet echt veel vrienden en heb best een kuttijd achter de rug maar dat is hopelijk verleden tijd.

ik wil dus al heel erg lang scene/emo hair maar ben altijd te bang geweest om het te laten knippen omdat ik bang ben dat het fucked up is en ik nog lelijker ben dan dat ik al was lol.

ik zou het heel graag zoals dit willen:https://youtu.be/H6LHXNB9FAE

ik heb heel dik haar en ong tot dezelfde lengte als degene in de video

zou iemand tips hebben hoe ik het kan knippen en het zo kan krijgen? alvast bedankt als iemand me zou willen helpen smiley <3

xxx panic!theblackveilromance

Bericht gewijzigd op 14-02-2016 14:33 door Panic!theblackveilromance

SuperKoekje
Datum: 24-09-2016 17:26
Hoi Danielle Grijns
Als je scenehaar wilt, moet je een foto meenemen naar de kapper of zeg tegen je kapper dat je boven op veel korte laagjes wilt en je haar onderaan lang en dun wilt, het liefste met een mesje gesneden, of je kunt een kapper zoeken die verstand heeft van scene haar, maar als je naar zo'n kapper gaat die er verstand van heeft, neem voor de zekerheid toch een foto mee smiley

Je kunt ook je haar aan de zijkant laten opscheren, schuine pony laten knippen en eventueel het haar nog een beetje touperen. Of je kunt je haar laten verven in een onnatuurlijke kleur, bijvoorbeeld paars, groen, of je gooit verschillende kleuren in je haar, bijvoorbeeld ''Oil slick trend'' of ''iridescent/unicorn hair trend'' maar eigenlijk is oil slick en unicorn haar bijna hetzelfde, alleen bij oilslick bleek je je haar niet, of laat je je haar donker verven en voor iridescent/unicorn hair laat je je haar juist bleken als je donker haar hebt en zijn het lichte/felle. Of je kiest voor ombre hair, maar als je emo/scene uit wilt zien met ombre hair kun je het beste onnatuurlijke kleuren gebruiken smiley
Galaxy hair is ook leuk, dan krijgt je haar meestal 1 basiskleur zoals cobalt blauw en worden wat plukken bijvoorbeeld paars geverfd, maar je kunt ze ook rood en groen verven. Maar je kunt ook je haar in een kleur verven(roze bijvoorbeeld) en dan laat je wat plukken in verschillende tinten van die kleur verven Grijns
Oil slick hair lijkt mij wel sjiek, leuk he, die kleurtjes Grijns

Als jij scenehaar hebt, kun je ook nog je haren laten verven, ik heb wat foto's gevonden van de galaxy inspired hair en oil slick hair!

XXX SuperKoekje Grijns

Bericht gewijzigd op 28-09-2016 19:24 door SuperKoekje
Met als reden: Oops had per ongeluk de foto's verwijderd XD

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.