< Terug naar het forum

Ben alleen hierzo in dit saaie stadje :P

Black_Angel
Datum: 20-02-2015 19:53
Hee! ik ben 16 en haat het om mezelf in een hokje te plaatsen maar ben denk ik meer emo dan scene ben niet zo van de vrolijke kleurtjes haha. Ik woon hier in een klein stadje en draag sinds dat ik 12 ben al kleding die volgens mijn leeftijds genootjes niet okay zijn. In de buurt is er niemand die een beetje van mijn smaak houd vind dat wel jammer. Nu is mijn vraag hebben jullie dit ook en hoe gaan jullie hiermee om?
Peace and loves :3

Bring Me The Horizon
Datum: 20-02-2015 20:29
Meetings! Meeting leeuwarden is super gezellig en binnenkort ga ik een keertje meeting sneek proberen vrolijk Groningen moet ook leuke meetings hebben maar daar ben ik nog nooit geweest. Dus hier in het noorden zijn best veel meetings, dus het lijkt me sterk dat dat in jouwn omgeving niet zo is.

Black_Angel
Datum: 21-02-2015 10:55
Nee, zou opzich wel kunnen moet ik wel me ouders overtuigen dat ik geen gekke dingen doe. Ik woon btw in het zuiden maar thanks voor de tip zal het onthouden ik neem miss me nicht mee ofzo ze is wel hipster maar anders loop ik daarzo rond en ken der niemand :P

BigKittyKiss
Datum: 21-02-2015 16:41
Ik heb hetzelfde als jou, mensen van mijn buurt haten het of vinden het juist heel leuk dn dat weet ik. Er word eigelijk nooit iets van gezegt ze laten me maar en dat is wel fijn smiley ik heb niet echt vrienden die van hetzelfde houden of teminste niet meer
NikeéNightmare

WeirdGirl4Ever
Datum: 30-04-2015 18:49
Bij mij in de buurt zijn er ook geen mensen die de zelfde interesses hebben als ik of dezelfde kledingstijl. Dus dat vind ik echt heel erg jammer... Ik voel me drm nogal loner hiero soyeah.. cx

btw, idk hoe oud dit is but idgaf vv me dood hiero cx

Rainbow
Datum: 02-05-2015 11:10
Haha @weirdgirl4ever dit forum is een heeeeel klein beetje dood xD

Black_Angel
Datum: 09-05-2015 20:45
Ja idd en daarom moeten we het weer 'levend' maken! Dus is het juist goed als we blijven reageren en topics blijven maken!

Pink Unicorn
Datum: 11-05-2015 15:42
Als we het nou toch ff over meetings hebben kom naar meeting Hoogeveen, is vet leuk enzo xD
PelleK <3

BlackRain
Datum: 16-05-2015 18:50
bleeh, Zuid-Holland das verweg. Ik woon in Groningen. Jammur Verdrietig. Gelukkig bestaan er meetings. Nog nooit heen geweest maar lijkt me heel leuk!
Girl // straight // 16 // Orlando Bloom is my bae

LiesjaaAnna
Datum: 27-07-2015 15:04
Hier in Eindhoven zijn aardig wat alto's, blijf alsnog wel raar aangekeken op straat dat blijft altijd. Maar ben zeker niet de enigste hier.
Maar alle negatieve opmerkingen negeer ik gewoon.
Liesjaa Anna - 22 - Eindhoven - Youtuber - Links op profiel

BigKittyKiss
Datum: 27-07-2015 17:19
Jaa eindhoven is nice kom er ook regelmatig
NikeéNightmare

LiesjaaAnna
Datum: 31-07-2015 14:23
Ja Eindhoven is altijd leuk
Liesjaa Anna - 22 - Eindhoven - Youtuber - Links op profiel

MADDY.B
Datum: 06-05-2017 11:50
Hello hier het zelfde probleem, soms lijkt het hier wel alsof ik van een andere planeet kom. Hoopte hier mensen te vinden zo als ik (wij)

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.