< Terug naar het forum

kleding

Slijmkubus
Datum: 16-12-2013 22:26
heey people,

waar kan je in nederland/omgeving (liefst nederland) leuke scene/emo kleding vinden voor jongens? want, nederland heb ik eigenlijk niks gevonden. alleen attitude.. maar die heeft weinig.. en engeland blue banana. maar weet iemand meer sites?
Superlione
Datum: 16-12-2013 23:31
Large.nl en Londonshop.nl
Vaak hebben skatewinkels ook alto kleding (als je daar naar opzoek bent)
ebay en marktplaats is ook altijd handig!

Slijmkubus
Datum: 16-12-2013 23:42
dankje!
ben eigenlijk opzoek naar leuke strakzittende kleding. beetje scene/emo style. is echt moeilijk te vinden Gasp

LiesjaaAnna
Datum: 17-12-2013 08:16
H&M heeft skinny jeans voor jongens in zwart en verschillende tinten blauw
Liesjaa Anna - 22 - Eindhoven - Youtuber - Links op profiel

Slijmkubus
Datum: 17-12-2013 22:11
nog winkels voor andere dingen? zoals vesten enzo?

wel bedankt (:

Superlione
Datum: 18-12-2013 18:27
Ik ga vaak naar de Bershka, maar er zijn daar maar een paar van in nederland vgm, en H&M heeft soms bandshirts (bij ons iig) en vesten en de sting ook

Slijmkubus
Datum: 18-12-2013 19:56
dankje. ik zal is kijken. hebben ze in amsterdam ook leuke alternatieve winkels? of is dat ook redelijk mainstream? (wil daar een keer heen nog)

RobinRazoredge
Datum: 19-12-2013 16:28
luister het spijt me als dit vreemd overkomt maar gewoon even tussendoor:
vanuit je posts lijkt het alsof je al je kleding beoordeeld op hoe emo/scene het wel niet is en lijk je alle 'mainstream' kleding te willen vermijden. punt is, je kan je niet bij elk kledingstuk gaan afvragen: is dit wel emo genoeg, want dat zou heel raar zijn.
draag gewoon wat je leuk vind, whatever de stijl van die kleding is c:

Rawrrrrrr~Milou<\'3
Datum: 19-12-2013 16:53
Hierbij ben ik t wel met Robin eens ja, draag wat je leuk vindt, plak geen label op jezelf!
Makes me unforgettable....~Spongebob=awesome.....<'3

Slijmkubus
Datum: 19-12-2013 19:17
doe ik ook niet. maar, ik hoef ook niet iets te of moet pers se die style of whatever. maar ik vind mainstream kleding niet mooi voor me zelf. ik doe ook geen lebel op me zelf, maar weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. ik draag ook verschillende soorten kleding. heb vanalles ook.

maar ik ben het helemaal met je eens.

hebben ze dan daar alternatieve kleding winkels? xD

sorry, ben echt niet meer van de mainstream. heb dat beetje gehad... heb het geprobeerd, voel me er niet me zelf in. gewoon niet goed.

Rawrrrrrr~Milou<\'3
Datum: 20-12-2013 17:41
Dat gevoel ken ik wel jaah haha. Maar lang leve internet, want ik tik bij google in 'alternatieve winkel *plaats*' en dan tja
Makes me unforgettable....~Spongebob=awesome.....<'3

RobinRazoredge
Datum: 21-12-2013 18:27
haha okay mooi! (:

en ik zoek gewoon op ebay (of andere engelse amerikaanse japanse whatever site) dingetjes op en dan vervolgens kijk ik of het ergens in nederland te krijgen is. :P
in amsterdam moet je niet in de grote buurten maar in de kleine straatjes kijken, want daar wilde je ooit nog heen las ik?
kijk in amsterdam trouwens ook af en toe wel bij winkels zoals de hm enzo, die zijn heel anders daar dan in wat kleinere steden, ze hebben er vanalles!

Slijmkubus
Datum: 22-12-2013 14:24
okay, dankje voor de tips!
moet even kijken wanneer ik er heen kan. denk januari.

Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.