< Terug naar het forum

wat doen jullie met je haar en makup?

Pagina: 1, 2, 3
666Selien666
Datum: 12-03-2012 18:09
Wat doen jullie met je haar en makup? en wat gebruiken jullie allemaal?
...............

MaximeKimberly<3
Datum: 13-03-2012 18:39
Voor mijn haar...:
- mijn extentions +bijpasssend strikje of haarband wat bij me kleren past

Mijn makeup":
- eyeliner (zonderdat ben ik niet compleet)
- mascara
- kleur oogschadeuw
-lipgloss
xo'

MaliCat
Datum: 13-03-2012 20:54
Mijn haar en make up is echt elke dag anders. Het ligt eraan hoe ik wakker word en hoe ik me dan voel. Ik doe er dan ook echt vanalles mee: steil/krullen/scene/gyaru (japanse stijl)/half opgestoken/ingevlochten etc.

Zelfde geldt voor make up: scene/gothic (en daar zijn ook weer variaties)/gyaru/gewoon normaal (wat je daar ook onder moet verstaan haha)

Ben echt make up verslaafd, dus heb vanalles staan, van allerlei merken.
Be strong. Be a rebel.

HELLOIMSHAFANA
Datum: 13-03-2012 21:10
ik draag altijd mascara en eyeliner voor gwn een simpele look,, ik kan echt niet zonderr en soms doe ik ook oogschaduw
en voor me haar: ik heb van mezelf een beetje half krullend/ half golvend is en gwn écht altijd pluist dus stijl ik het en ik doe extensions in, soms los of in een staart of een bandana in, als et los is met haarstikjes enso Knipoog xxx
haters makes me famouss

BbyBella
Datum: 13-03-2012 23:07
ik steil mijn haar soms, (haat aan mijn soortvan krullent haar :p) en ik doe er dan heat protector in.

voor make-up: faundasion (hoe je het ook schrijft), poeder(tegen het glimmen ><Knipoog mascara. en van eyeliner verschilt van gewoon een lijntje tussen een cat-eye.
xx
Don't Be Shyy, Let's Make A Scene. =3

Ccchhaannttaall
Datum: 14-03-2012 07:31
vandaag ffe niets want ik voel me zo ziek als een hond maar normaal gesproken gebruik ik liguid en eyeliner en voordrest heb ik sochtens geen tijd .
Dit ben ik.. en Dit is Chantal genoemd. een labeltje heb ik niet nodig een hokje ook niet... een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoordensmiley

MaliCat
Datum: 14-03-2012 08:47
Beterschap Chantal!
Be strong. Be a rebel.

666Selien666
Datum: 14-03-2012 11:18
Beterschap chantal en sorry mensen voor de dubbele topics heb al veranderd was erg dom van me sorry...ik kan geen andere foto's plaatsen in mijn gallerij is het dan een te groot bestand? ik krijg steeds zown rare waarschuwing ofzo...
...............

MaliCat
Datum: 14-03-2012 12:32
excuses is nergens voor nodig hoor Knipoog ik raak het overzicht ook wel eens kwijt haha...

hmmm heb geen idee, ik kon gisteren ook geen foto's uploaden maar ik kreeg geen waarschuwing ofzo...nu lukt het weer wel. Misschien moet je even een berichtje aan de moderators sturen?
Be strong. Be a rebel.

Riddle
Datum: 14-03-2012 13:20
Nou om de twee dagen was ik m'n haar waarna ik eerst m'n 2 sidecuts ( waarvan er 1 onder een langere laag haar verborgen zit xD ) met de handdroger droog. Daarna droog ik m'n haar ondersteboven Grijns

Ik gebruik niet zo veel make-up, gewoon een nivea dagcreme. Dan wat roll-on voor wallen onder de ogen en mascara. That's it Grijns
be who you want to be not who others want to see.. smiley BTW: dat ben ik niet op m'n profielfoto, ik vind d'r haar gewoon super mooi

Ccchhaannttaall
Datum: 14-03-2012 13:55
het gaat al veel beter ik denk dat ik gwn iets verkeerds gegeten heb want nadat ik 2x goed over me nek was gegaan was het over smiley
Dit ben ik.. en Dit is Chantal genoemd. een labeltje heb ik niet nodig een hokje ook niet... een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoordensmiley

FallonFlameThrower
Datum: 14-03-2012 14:16
ik toupeer me haar soms en doe er een strikje in

me make-up is mascara & oogpotlood & eyeliner & oogschaduw en puntjes onder me ogen

soms ook regenboogxD

-xxx-

RobinRazoredge
Datum: 14-03-2012 14:46
ik heb net eventjes liquid eyeliner gekocht in het tussenuur xD
maar wat wel kut is, is dat ik zulke lange wimpers heb dat ze in de weg zitten bij het opdoen van eyeliner xD

MaliCat
Datum: 14-03-2012 14:50
Hihi...al met je oog dichthouden geprobeerd? Of deed je dat al?
Be strong. Be a rebel.

RobinRazoredge
Datum: 14-03-2012 16:58
oh, nee.. haha dom van me dat kan ook nog xD
hoezo vergeetachtig? ;P

Pagina: 1, 2, 3
Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.