< Terug naar het forum

haar fout geknipt. wat nu?

Pagina: 1, 2
Chiaraaarts
Datum: 26-11-2011 12:54
hallo alemaal.
gistere heb ik mijn haar laten knippen. ik had elle veel plaatjes mee genomen van scene hair. maar de kapper heeft gewone laagjes geknipt die in elkaar overlopen. en het kortste laagje is onder mijn oor!!.
dus het is niet echt laagjes van supperkort neer iets langer boven en heel lang beneden. je ziet de laagjes niet eens. geld om opnieuw te laten knippen heb ik niet meer!!

wat moet ik doen?
People change, things go wrong but stil remember that life goes on

Kitty_x
Datum: 26-11-2011 15:53
Heb je meteen gezegd dat je er niet blij mee was?
Anders zou ik alsnog terug gaan en zeggen wat er precies mis is.
Misschien kunnen ze het nog verbeteren of anders proberen je geld terug vragen.
Als jij je haar laat knippen moeten ze het natuurlijk wel goed doen!

x Kate
"Never judge a book by its cover and never judge someone by an opinion of another"

RobinRazoredge
Datum: 26-11-2011 19:06
Het klinkt heel asociaal, maar je moet een beetje een 'scene' schoppen. Beetje overdrijven. Dat werkt opzich wel. Dan willen ze het vaak wel even bijknippen of anders doen smiley (ervaringsdeskundige :P)

xxvrolijk

Chiaraaarts
Datum: 26-11-2011 21:56
haah bedankt maar dat heb ik al geprobeert!! en het lukt dus echt niet. imm tips hoe ik het tog nog scene uit kan laten zien|??

Kitty_x
Datum: 26-11-2011 22:05
Het lukt je ook niet om ze zo ver te krijgen dat ze het verbeteren of dat je je geld terug krijgt?
Daar heb je recht op!
Als die mensen er echt niks aan doen, dan is het echt een hele slechte kapper!

x Kate
"Never judge a book by its cover and never judge someone by an opinion of another"

BlackRose
Datum: 27-11-2011 13:37
Ik heb laatst precies hetzelfde probleem gehad, maar ik maak gwn leuke staartjes in me haar, met een zelfgekamde lok en een strikje ofzow. Dat staat ook superleuk! Natuurlijk wel jammer at je niet hebt wat je wou... dat vond ik ook heel jmmr (nog steeds howr).
xxx
...

Chiaraaarts
Datum: 27-11-2011 14:31
Nope ze willen helemaal niks meer doen tenzij ik betaal!!! Daar ga ik dus echt nooit meer heen!! Zucht, en staartjes enstrikjes staan mij echt niet. Zou ik het gewoon zelf kunnen bijknippen of is dat te riskant??

Kitty_x
Datum: 27-11-2011 15:56
Mag ik weten welke kapper het was en waar die kapper precies zit?
Hoe oud ben je en heb je anders al geprobeerd samen met je ouders verhaal te halen?
Ik vind dit echt te grof voor woorden, zo ga je niet om met je klanten Verward
Ik zou het niet zelf bij proberen te knippen, tenzij je ervaring hebt.
Is er niet iemand in je familie die wel iets met knippen kan?
Dat zou ik dan eerder doen, dan zelf bijknippen :p

x Kate

Chiaraaarts
Datum: 27-11-2011 17:26
Ik ben 15 jaar. En het is brainwasch in barendrecht.
Mn ouderss zeggen dat ik het zelf moet oplossen. Mn oma is kapster, maar die woont in italie:P:P dus dat is niet echt een optie. Zucht. Ik durf morgen echt niet naar school het ziet er niet uit.!!! Tis n soort van prehiestorisch kapsel dat alle kanten uit piekt. Zucht.

RobinRazoredge
Datum: 27-11-2011 18:26
Okee. je zou het opzich wel zelf kunnen gaan knippen maar ik denk niet dat dat een slim plan is, wantja...je loopt risico half kaal te worden :P
die kapper is *** dat ze dat doen.
ik ken het gevoel dat kappers je haar verkloten. probeer alles; van bandana's tot strikjes tot duizend bussen haarlak. want als je daar een beetje mee gaat kloten dan kommt het wel goed, want hoe gekker je het doet, hoe beter :P
Hopelijk zit daar wat tussen smiley
en zoniet. zodra je weer geld hebt naar een kapper die wel weet hoe hij haar moet knippen Verward of wil je geen 'korter'scenehair?
want dat is opzich ook nog wel een optie?

xx

Chiaraaarts
Datum: 29-11-2011 17:45
Ik had mijn haar precies goed lang laten groeien. De onderste laag zou een cm of 10 onder mijn schouders zijn. En dat *+*++++ mens heeft ze zo kort gemaakt dat het net een cm of 5 booooven mijn schouders hangt!! K heb nog zo gezegd laat de onderste laag gewoon zoals hij is onderrrr mijn schouders, maar dat mens widt niet wat boven en onder was!! Dus echt korter kan niet echt.
K doe nu mijn haar gewoon styl maken en het met haarlak alle kanten op laten pieken. Tis nu zon rock and roll kapsel:P:P best wel grappig, maar ik baal als een stekker!! Strikjes en zo staan er niet bij, tenzij ze zwart zijn en er doodshoofdjes op staan, ook niet echt wat ik in gedachtes had.
Zo en dat was mijn verhaal dan weer:P:P . (helaas moet ik nu dankzij een ******** mens als emo door het leven:P:P) weet imand een goede kapper bij mij in de buurt. Die mijn haar niet verkloot..!! Ps bedankt alemaal voor de goede tips.

RobinRazoredge
Datum: 30-11-2011 09:23
waar woon je?? smiley

Kitty_x
Datum: 30-11-2011 12:11
Even off topic:
Misschien een goed idee voor de beheerders van scenehair om ook een lijstje te maken met slechte kappers!

Zouden we misschien een foto mogen van je, ben toch wel benieuwd hoe het eruit ziet.

x Kate

RobinRazoredge
Datum: 30-11-2011 12:12
@Kitty ja dat zou een goed idee zijn!!

BbyBella
Datum: 02-12-2011 22:20
@Kitty
ja een soort bad en good lijst!
Don't Be Shyy, Let's Make A Scene. =3

Pagina: 1, 2
Je moet aangemeld te zijn om hier op te kunnen reageren

Je kan hieronder inloggen of je hier registreren.